donderdag 23 mei 2013

Van alles en nog wat

heey!
Ik (Jasmine) vertel jullie vandaag over... tja er is niet echt een onderwerp. Ik vertel gewoon over wat dingetjes.

Afgelopen weekend was het Pinksteren. Leuk natuurlijk voor de scholieren, een extra dagje vrij is nooit mis. Voor mij is Pinksteren extra leuk. Omdat ik dan met de hele familie in een huisje in Zuid-Limburg zit. Gezellig!
En wat bij mijn familie een traditie is: kampvuur.

Er zijn zo veel leuke dingen aan kampvuur:
  • je bent gezellig met ze alle bij elkaar
  • je hebt het warm
  • je kletst met iedereen
  • en wat natuurlijk erg lekker is, zijn marshmallows die je op een tak doet en warm en smeuïg maakt boven een vuur.
En bij ons in de familie wordt ook van heel veel anders gesnoept.

Kortom: Maak is met je vrienden en/of vriendinnen of familie een gezellig kampvuur


Nu een paar anti verveeltips:

Ik schreef pas over leuke youtube filmpjes, maar ik ben iets vergeten:
Koefnoen.
 Echt erg grappig. Het is soms best droog, maar ik lach me altijd helemaal kapot.

Dit is bijvoorbeeld een filmpje, over groep 3
Andere leuke filmpjes van koefnoen zijn: lingo en rekenonderwijs

Wat naast youtube natuurlijk ook erg leuk is: lezen. Misschien is je eerste reactie: mwoah meer iets voor nerds, maar dat is helemaal niet zo.
een paar tips:
het leven van een loser. Die ken je waarschijnlijk wel, maar ik vind het echt leuk en grappig.
 
 
andere leuke boeken zijn bijvoorbeeld: van Carry Slee (die films zijn ook heel leuk!), Francine Oomen en de Engelse schrijver Jacqueline Wilson.

Een boek dat Merel en ik heel leuk vinden is: Het gym. Merel heeft haar boekbespreking er over gehouden en ik was gelijk helemaal enthousiast en nu heb ik hem ook!

 
Nou dit was het weer voor vandaag!
We gaan er de komende dagen weer wat leuke dingetjes erop zetten!
Dit weekend ga ik er bijv. een uitgebreid stukje over cakepops opzetten.
 
-xoxo- Jasmine (en Merel)
 
Ps: ik heb net heerlijke cupcakes gemaakt voor Merel, Madelieve en Femke (die ook een blog heeft: http://www.femkesstyle.blogspot.nl/ ook heel leuk!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten