zaterdag 18 mei 2013

Grappige filmpje op Youtube

heeey.

Ik (Jasmine) ga vandaag wat schrijven over leuke en grappige youtube filmpjes.
www.youtube.com is namelijk een van mijn favoriete sites. Er zijn eindeloze leuke filmpjes en er komen elke dag weer meer bij.

Hier een paar grappige filmpjes:

Een klassieker: volg de witte auto
   typ in op youtube; witte auto

Er zijn verschillende varianten op 'volg de witte auto' dit is de officiële:


Een ander leuk filmpje is oogstest. Erg grappig!
   typ in op youtube: oogtest

Wat ik ook leuk vind op youtube is dat je sommige tv progamma's kan zien. Of stukjes van een tv progamma. Omdat ik dus erg van grappige filmpjes houd zijn dit aanraders:

Nieuw dier.
Nieuw dier  is een progamma met erg grappige sketches (kleine grappige stukjes met een of meerdere acteurs)

Hier een kort filmpje van nieuw dier:

Hij heet leraren.

 
#kansloos
#kansloos is een progamma met bardo (van het kanaal banjomovies) en Thomas (van het fkanaal Theames )
Erg grappig ook.

Wat natuurlijk ook altijd grappig is zijn bloopers. Hier zijn oneindig veel filmpjes van...

Ik hoop dat ik leuke tips heb gegeven met grappige filmpjes.

Veel plezier met kijken!

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten