woensdag 12 juni 2013

youtube is heilig! (leuke youtube bakfilmpjes)

yoyoyo

Ik zei in het stukje over appeltaart dat ik een paar leuke youtube filmpjes had gevonden, nou hier zijn ze dan! En aangezien mijn liefde voor bakken zal ik eerst een paar leuke bakfilmpjes adviezeren. (sorry voor mijn nette taalgebruik maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen :) ).

Oke. Het eerste leuke en vooral ook grappige filmpje:
Het gaat over Teske die cupcakes gaat maken en dat doet ze op een hele grappige manier.
Ze heeft ook andere leuke filmpjes waarin ze bakt:
typ in:
-brownies bakken met teske
-chemise shit (waarin ze een cake bakt)
Hier het filmpje:


En (zie de titel) youtube is niet alleen heilig, het brengt ook mooie dingen naar voren. Zoals dat Teske en Mert verkering hebben gekregen door youtube (volgensmij). Natuurlijk heeft Mert ook een youtube kanaal: Gerrit. Echt heel droog maar supergrappig!
Mert en Teske maken ook wel een samen filmpjes. Zoals deze waarin ze een cupcakestrijd aangaan:


Een anderleuk filmpje is dat Serena een superleuke taart maakt. Serena heeft ook een boel ander filmpjes. (net zoals Teske trouwens)
Hier het filmpje:


En verder zijn er nog talloze andere leuke bakfilmpjes op youtube.
En helaas, we zijn alweer aan het einde gekomen van dit blogstukje....
O? Jullie willen nog een filmpje? Best.
Dit is geen bakfilmpje, maar ik ben het op de trampoline :) Het is alweer een tijdje geleden, maar ja. Veel kijkplezier!


Groetjes van je trouwe blogger Jasmine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten