woensdag 12 juni 2013

Ditjes en Datjes

Hoi!

Vandaag zal ik (Merel) iets schrijven over ditjes en datjes.

Je kan bijvoorbeeld met je beste vrienden een bandje oprichten. Dat is altijd leuk. Op school mogen wij met muziek met een groepje muziek maken. Jasmine en ik hebben samen met Femke, Madelieve en Isabelle  bijvoorbeeld al Apologize (Timbaland) gespeeld.
Jasmine zong, ik zong en speelde basgitaar, Isabelle drumde, Femke speelde piano en Madelieve speelde viool (wat ze heel goed kan).

Zodra ik Jasmine heb overgehaald zal ik proberen een kleine geluidsopname erop te zetten, maar Jasmine was niet zo enthousiast over haar zangtalent :).  (totáál niet. afzender Jasmine) Overigens moet je als het erop staat vooral luisteren naar het talent van de basgitariste :).

Ook heb ik een keer met een vriendin Someone like you (Adele) gespeeld. Toen speelde ik piano en zong zij.


Dat soort dingen zijn heel leuk, ook een goeie tip als je met je vriendinnen een slaapfeestje hebt of gewoon hebt afgesproken!

Vinden jullie het ook zo schattig? Die nieuwe eersteklassertjes, nu zijn wij nog even de kleinste, maar over een tijdje komen ze al, bang en klein. Veel kleiner en banger dan wij waren natuurlijk!

:)
http://www.lambiek.net/aanvang/vriends_jan.htm

Best raar om te bedenken dat wij vroeger ook zo stonden.


Houden jullie ook van sporten? Ikzelf doe aan hockey en tennis. Met hockey zit ik in de C1, daar is het best serieus, maar op tennis is het 40 minuten lachen en 10 minuten tennissen :). Voetbal vind ik ook superleuk!!
Jasmine zit op BREAKDANCE!!! Ze moet me nog eens uitleggen hoe ze nou zo op hun handen blijven staan. Ik zat vroeger op turnen en ik viel altijd meteen weer om als ik een handstand deed :(. Ook zat ze op voetbal.

Welke sport vind jij het leukst? Antwoord bij reacties!

XOXO Merel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten